22 September 2022

Karya Seni Negaraku

Isikan tempat kosong dengan kata ganda penuh yang betul.


1. Mula-mula, kenal pasti huruf-huruf dan (1)______________________ yang diperlukan.

2. Kemudian, guntingkan (2)________________________ itu dengan berhati-hati. 

3. Seterusnya, tampatkan huruf-huruf dan gambar-gambar yang telah digunting pada kertas lukisan.

4. Selepas itu, hias montaj dengan kertas-kertas berwarna atau (3)_____________________ daripada        (4)________________ dan surat khabar.

5. Akhir sekali, tampalkan (5)_______________________ yang telah siap disudut hasil kerja murid.




25 ulasan:

  1. Haziq Syahmi bin Ibrahim
    4 Koperatif

    Jawapan saya:
    1. perkataan-perkataan
    2. gambar-gambar
    3. bahan-bahan
    4. majalah-majalah
    5. montaj-montaj

    BalasPadam
  2. muhamad adam mukhriz bin mahadi
    4 koperatif

    BalasPadam
  3. ;wafiuddin 4kopera-
    jawapan saya;
    1perkara-perkara
    2 gambar-gambar
    3bahan-bahan
    4majalah-majalah
    5montaj-montaj

    BalasPadam
  4. Muhammad Daniel Damian bin abdullah
    4 koperatif

    jawapan

    1.perkataan-perkataan
    2.gambar-gambar
    3.bahan-bahan
    4.majalah-majalah
    5.montaj-montaj

    BalasPadam
  5. nur daniyah qistina binti muhammad suhada

    BalasPadam
  6. Muhammad Nur Ayish Rayyan bin Abdullah
    4Koperatif

    Jawapan Saya:
    1.perkataan-perkataan
    2.gambar-gambar
    3.bahan-bahan
    4.majalah-majalah
    5.montaj-montaj

    BalasPadam
  7. thaqif
    4koperatif



    jawapan saya

    1.perkataan-perkatan
    2.gambar-gambar
    3.bahan-bahan
    4.majalah-majalah
    5.montaj-montaj


    2.
    3.
    4.
    5.




    BalasPadam
  8. Afif Rifa'ie Bin Md Abu Fadrey
    4 Koperatif
    1.perkataan-perkataan
    2.gambar-gambar
    3.bahan-bahan
    4.majalah-majalah
    5.montaj-montaj

    BalasPadam
  9. adam mukhriz bin mahadi
    4 koperatif

    Jawapan saya
    1perkataan-perkataan
    2gambar-gambar
    3bahan-bahan
    4majalah-majalah
    5montaj-montaj

    BalasPadam
  10. Khairunnisa binti mohd Khairi.
    4 Koperatif.
    Jawapan saya;
    1.Perkataan-perkataan.
    2.Gambar- gambar.
    3.Bahan-bahan.
    4.Majalah-majalah.
    5.Montaj-montaj.

    BalasPadam
  11. Muhammad Naufal bin Kamarulzaman
    4 Koperatif

    1. perkataan-perkataan
    2. gambar-gambar
    3. bahan-bahan
    4. majalah-majalah
    5. montaj-montaj

    BalasPadam
  12. Izz Zikry bin Ruazahar
    4 Koperatif

    Jawapan saya:
    1. perkataan-perkataan
    2. gambar-gambar
    3. bahan bahan
    4. majalah-majalah
    5. montaj- montaj

    BalasPadam
  13. nur fariesha binti mohd hafiz
    4 Koperatif
    Jawapan saya
    1.Perkataan--perkataan
    2.Gambar-gambar
    3.Bahan-bahan
    4.Majalah-majalah
    5.Montaj-montaj

    BalasPadam
  14. nur adelia afeefa binti mohd nazri
    4 Koperatif
    1.perkataan-perkataan
    2.gambar-gambar
    3.bahan-bahan
    4.majalah-majalah
    5.montaj-montaj

    BalasPadam
  15. daniel alqishi bin abdullah
    4koperatif
    1perkataan-perkataan
    2gambar-
    gambar
    3bahan-bahan
    4majalah-majalah
    5montaj-montaj



























    BalasPadam
  16. Nur Raudah Binti Shsarel
    4 Koperatif
    Jawabpan saya
    1.Perkataan-perkataan
    2.Gambar-gambar
    3.Bahan-bahan
    4.Majalah-majalah
    5.Montaj-montaj

    BalasPadam
  17. Nur Syafeeqah Aleesya binti Helmi Nizam
    4 Koperatif
    Jawapan saya
    1.Perkataan-perkataan
    2.Gambar-gambar
    3.Bahan-bahan
    4.Majalah-majalah
    5.Montaj-montaj














































    BalasPadam
  18. Nur izati akmal batrisya bint kamalrudin ruzaman
    4 Koperatif
    Jawapan saya
    1. Perkataan- perkataan
    2. Gambar- gambar
    3. Bahan- bahan
    4. Majalah- majalah
    5. Montaj- montaj

    BalasPadam
  19. Nur Afrina Faqihah Binti Asdie
    4Koperatif
    Jawapan saya
    1 Perkataan-perkataan
    2 Gambar-gambar
    3 Bahan-bahan
    4 Majalah-majalah
    5 Montaj-montaj

    BalasPadam
  20. wafiuddin
    jawapan saya;
    1.warga emas
    2.anak yatim
    3.wang
    ringgit
    4bertanyakan kabar.
    5.ambil tahu
    6.menjamu selera
    1.

    BalasPadam