16 Mei 2015

Ucapan Hari Guru

Arahan: Tuliskan ucapan ringkas kamu kepada guru yang kamu sayangi sempena sambutan hari guru.  Buat ucapan anda dalam satu perenggan yang panjang patah perkataannya tidak kurang 30 patah perkataan.


33 ulasan:

  1. Assalamualaikum Cikgu Aziz,

    Sempena Hari Guru pada tahun ini, saya ingin .....




    Ikhlas daripada,
    Md. Naim bin Leman

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum cikgu Suhaimi,

    Sempena sambutan hari guru, saya ingin mengucapkan hari guru semoga cikgu selalu berasa gembira apabila mengajar. Saya akan selalu mengajar dengan bersungguh- sungguh dalam bahasa Sains. Cikgu saya akan berjaya pada masa hadapan Insya Allah.....

    Ikhlas dari anak muridmu Muhammad Naim bin Khalil.

    BalasPadam
  3. Assalammulaikum Cikgu Kadir,
    Sempena hari guru pada hari ini,saya ingin mengucapkan terima kasih kerana membimbing dan mengajar saya tentang soalan yang saya tidak tahu.Sekarang saya sudah faham tentang matapelajaran Matematik.Akhir sekali,saya mendoakan agar cikgu sihat dan panjang umur murah rezeki.
    Yang iklas,
    Muhammad Aliff Rafiq Bin Muhd Rapi

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum Cikgu Salmiza saya nak minta maaf.Saya selalu tidak siap kerja sekolah yang cikgu berikan.Kalau saya ada buat salah tolong maafkan dan saya akan belajar bersungguh-sungguh.TERIMA KASIH CIKGU.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Cikgu Jefri.....

    Bersempena dengan hari guru tahun ini saya ingin memberi satu ucapan kepada cikgu.Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana mengajar saya hingga saya pandai.Saya akan mendoakan cikgu agar cikgu sihat sentiasa dan panjang umur.Sekian sampai sini sahaja ucapan saya,sekian terima kasih.

    Ikhlas daripada anak muridmu Shafiuddin Iffat bin Shairul Anuar.

    BalasPadam
  6. Assalammualaikum ustazah Marhainisah saya nak minta maaf kerana saya selalu tidak siapkan kerja sekolah yang ustazah beri.Saya berharap ustazah dapat maafkan saya.Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana telah mengajar saya selama ini.Saya akan doakan ustazah agar sihat selalu dan dimurahkan rezeki.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum cikgu jefri

    saya ingin menyampaikan ucapan yang ringkas kepada cikgu.saya hendak mengucapkan terima kasih kepada cikgu yang telah berkorbon untuk saya dan kawan sekelas.terima kasih cikgu.saya mendoakan cikgu panjang umur dan rezeki bertambah.amin.saya harap saya dapat jumpa cikgu.

    Daripada;faris

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum cikgu hashimah,saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu kerana telah mengajar saye dari darjah 1 hingga tahun 6.Saya harap cikgu hidup dgn gembira selalu.Saya doakan cikgu agar sentiasa sihat.Assalamualaikum.Yang benar nur janah binti ujang.

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum Cikgu Aurwati

    Sempena Hari Guru pada tahun ini,saya ingin memohon maaf apa yang saya telah buat seperti buat nakal,gaduh,tidak buat kerja sekolah.Harap cikgu maafkan saya.Selamat Hari Guru.

    Daripada:MUHAMMMAD AZFARIZAN BIN AZMIN

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Ustazah Marhainisah saya nak minta maaf sempena hari guru ini.Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada ustazah kerana telah mengajar saya dari darjah1 hingga6.Saya doakan ustazah agar sihat sejahtera.Saya harap ustazah halalkan ilmu
    yang ustazah berikan kepada saya.


    daripada Nurul Athirah Bte Mohd Najib

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Uztazah Hazliza

    Sempena Hari Guru pada tahun ini,saya ingin memohon maaf apa yang saya buat salah kerana membuat salah kepada uztazah .Saya harap Uztazah faham.Selamat hari guru.
    Daripada Muhammad Danish bin Hanifiah

    BalasPadam
  12. Assalammualaikum Cikgu Salmiza saya nak minta maaf.Saya selalu tidak menyiapkan kerja sekolah yang diberikan oleh cikgu.Kalau ada salah silap tolong maafkan.Semoga cikgu dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.TERIMA KASIH CIKGU.
    Ikhlas daripada Tasnim binti Hisham.

    BalasPadam
  13. Assalammualaikum,cikgu saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada Cikgu Salmiza binti Ghazali yang telah mengajar murid tahun enam.Saya juga ingin memohon maaf jika saya mungkin meluka kan hati cikgu.Saya berharap cikgu mendoakan saya agar saya berjaya suatu hari nanti .Saya juga mendoakan agar cikgu sihat-sihat selalu.Ikhlas daripada Ikhlas daripada Fatin Zulaikah

    BalasPadam
  14. Assalammualaikum Cikgu Salmiza saya minta maaf kalau ada kesalahan dan halalkan ilmu
    yang cikgu berikan.saya berjanji akan belajar dan berusaha untuk masa hadapan.dan saya MINTA MAAF.

    Ikhlas daripada,

    Nur Hakimah binti Mezan

    BalasPadam
  15. Assalam mualaikum Cikgu Ros Baini

    Sempena hari guru pada tahun ini,saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu kerana mendidik saya sehingga pandai.Walaupun cikgu memarahi saya apabila saya tidak menyiapkan kerja sekolah saya tetap nak belajar dengan cikgu kerana saya ingin mendapat ilmu daripada cikgu.

    saya harap cikgu doa kan saya agar mendapat 5A dalam UPSR nanti.


    Yang benar
    (Shamieyzatul Ain Binti Shabani)

    BalasPadam
  16. assalamualaikum kawan

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum Cikgu Suhaimi

    Sempena Hari Guru pada tahun ini,saya ingin memohon maaf apa yang saya telah buat seperti buat nakal,gaduh,tidak buat kerja sekolah.Harap cikgu maafkan saya.Selamat Hari Guru.

    Daripada:Ahmad Zaidi Bin Azlan

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum dunia

    BalasPadam
  19. Assalamulaikum Cikgu Salmiza saya nak minta maaf kerana saya selalu tidak siapkan kerja sekolah yang cikgu beri.Saya berharap cikgu dapat maafkan saya.Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana telah mengajar saya selama ini.Saya akan doakan cikgu agar sihat selalu dan dimurahkan rezeki.TERIMA KASIH USTAZAH

    Ikhlas daripada,

    Norain Aleya Sahira binti Jifree

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asslamulaikum Cikgu Salmiza saya nak minta maaf kerana saya selalu tidak menyiapkan kerja sekolah yang cikgu beri.Saya berharap cikgu dapat maafkan saya.Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana telah mengajar saya selama ini.Saya akan doakan cikgu agar sihat selalu dan dimurahkan rezeki.

      Ikhlas daripada,

      Norain Aleya Shahira binti Jifree

      Padam
  20. Asalammualaikum Cikgu Jefri,Selamat Hari Guru Terima Kasih Kerana Telah Megajar Saya Sampai Pandai.

    MUHAMMAD DANISH HAIZAN

    BalasPadam
  21. Assalam Mualaikum Cikgu Rozita Binti Otman

    salamat hari guru saya mengucapkan terimakasih kerana mengajar kami sampai pandai harap cikgu hidup aman .saya akan mendapat 5A dalam upsr.harap cikgu maaf kan saya saya akanmendoakancikgu bahagia.daripada .saya akan mendoakan panjang umur dan rezeki bertambah amin
    Daripada.Nur Shafikah Binti Jafri
    6INOVATIF
    SKST

    BalasPadam
  22. ASSALAMUALAIKUM,CIKGU EMILIYANA

    sempena hari guru pada tahun ini,saya ingin magucapkkan terima kasih kerana telah mendidik saya singga pandai walaupun.cikgu marah saya apabila saya tidak meniyapkan kerja sekolah tetapi saya tetep nak belajar dengan cikgu kerana saya ingin mendapat mendapat ilmu daripada cikgu.

    saya harap cikgu doakan saya mendapat 5A untuk UPSR nanti.


    Yang benar
    (SITI NUR AZMINA BINTI NOR AFFANDI)

    BalasPadam
  23. Assalammualaikum,cikgu saya nak ucapkan selamat hari guru kepada Ustazah Marhanisah kerana menjadi mentor saya yang telah megajar saya dari darjah satu hingga darjah enam terima kasih Ustazah saya akan berdoa agar panjang umur dan sentiasa sihat.

    Daripada,

    Nur Nadirah binti Zainal

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum cikgu,

    Sempena Hari Guru pada tahun ini, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua cikgu yang telah mengajar saya terutama sekali semua cikgu yang berada di SK Sungai Tuang. Cikgu mengajar saya sehingga saya menjadi murid yang cemerlang.Saya harap semoga cikgu menghalalkan segala limu yang cikgu telah berikan kepada saya.Saya mendoakan semoga cikgu sihat selalu dan dimurahkan rezeki. TERIMA KASIH CIKGU !!!

    Yang benar,
    AIN SYAHIRAH BINTI AGOS SALIM.

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum cikgu,

    Semperna Hari Guru pada tahun ini,saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu kerana cikgu mengajar saya hingga saya pandai untuk masa hadapan.Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu sedang mengajar saya hingga saya pandai A B C.Saya harap cikgu menghalal segala ilmu yang telah cikgu berikan kepada saya.Saya harap cikgu sihat dan ceria sepanjang masa.TERIMA KASIH CIKGU!!!!

    Yang benar,
    NORSHAFIKATU NADIRA BINTI SAIFUL

    BalasPadam
  26. Assalammualikum,cikgu sayanak uncapkan selamat hari guru kepada puan emiliyana.
    saya mengcapkan selamat hari guru kepada cikgu emyliana telah mendidik saya lagi tahun satu hingga tahun lima.saya akan mendoa kan cikgu sihat dan bahagia .saya nak mintak maaf.


    Yang benar
    (SHAHANIZAN BINTI SIDIK)



    BalasPadam